Meteen naar de inhoud
Home » Dieet Gratis Gewichtsverlies

Dieet Gratis Gewichtsverlies

  • door

3 careboek

Gewichtsverlies zonder dieet is mogelijk via het 3Care programma. Het programma verstrekt u geen voedsel; in plaats daarvan fungeert het als een dieet-splitsingsprogramma. Het 3Care programma is geschikt voor vegetariërs die geen kip of vis wensen te eten. Het idee is om de juiste stofwisseling te ontwikkelen voor gewichtsverlies. Het lichaam mag niet worden uitgehongerd van energie omdat dat leidt tot vertraging van de stofwisseling en uiteindelijk gewichtsverlies. De meeste mensen krijgen niet de juiste hoeveelheid koolhydraten binnen om hun lichaam te onderhouden. Dit is de reden waarom ze zich snel na de lunch slaperig en lusteloos voelen. Dit is in werkelijkheid een product van een trage stofwisseling. Dit is het beste stoppunt als uw lichaam in zo veel als u op zoek bent naar gewichtsverlies.

Zoals eerder vermeld is het 3Care programma een dieetprogramma. Deskundigen die het 3Care plan opstellen, stellen voor dat u overschakelt van koolhydraat stabiliserende (op bv. brood, pasta, granen, zetmeelrijke) naar vet verbrandende voeding en ondertussen mag u nooit overschakelen van de geplande voeding. Dit betekent dat u uw lichaam 3 keer per dag moet voeden. Deze besteding van drie maaltijden per dag (bestaande uit ontbijt, lunch en diner) moet op de volgende manier verlopen; ontbijt in de ochtend, lunch in de middag en diner in de avond. U zult beginnen af te vallen in slechts 2 tot 3 weken Het is van essentieel belang dat u goed in de gaten houdt wat u eet, omdat gezond en snel gewichtsverlies zichzelf niet in stand kan houden. U moet ook zorgen voor de kwaliteit van het voedsel dat u consumeert.

In het genoemde plan moet u het nemen van snacks tussen de maaltijden volledig vermijden. Ter vervanging van tussendoortjes wordt aangeraden een glas citroensap zonder suiker te drinken. Dit is een gezonde vervanger van cola en je krijgt veel vezels binnen.

Vergeet niet dat uw lichaam voor 70% uit water bestaat. Het is aan u om dit van tijd tot tijd aan te vullen. Om dit te doen, is het belangrijk om veel water te drinken. Het drinken van water is een essentieel onderdeel van elk gewichtsverlies programma. Regelmatige vermelding van H2O is een zekere manier om te eindigen in het lichaam verbranding van de toxische afvalstoffen af te stemmen. Als je niet genoeg water drinkt, zal je lichaam uitgedroogd raken. En uiteindelijk, wordt het zwak en ineffectief in het verbranden van vet.

Het is belangrijk om in gedachten te houden dat u ALTIJD voldoende eet. De aanbevolen minimum calorie-inname voor vrouwen is 1200 per dag en voor mannen 1500, terwijl de gemiddelde calorie-inname voor de groep onder de 1200 ligt. De variatie kan behoorlijk groot zijn. Gezondheidsdeskundigen beweren dat een dagelijkse inname van 2200 calorieën kan leiden tot gewichtsverlies tot 3 pond in uw lichaamsgewicht, afhankelijk van de lichaamsmassa van het individu. Gewichtsverlies kan worden gegarandeerd als je dagelijks tot 1500 calorieën eet. Maar deze cijfers zijn niet absoluut, omdat je dagelijkse calorie-inname kan variëren, afhankelijk van vele factoren.